Рекламна кампанія для Чемпіонату України з історичного середньовічного бою

big review

Чемпіонат України з Історичного Середньовічного Бою, 23 лютого у Львові. Фото: Петро Задорожний / LUFA


Громадська організація "Чорна Галич" звернулася до нас з пропозицією організувати інформаційне забезпечення та рекламну підтримку для першого Відкритого Чемпіонату України з Історичного Середньовічного Бою. Це тема є близькою для агентства LUFA оскільки маємо кількарічний досвід роботи під час фестивалів середньовічної культури "Тустань".

Агентство взяло на себе роботу над усім візуальним супроводом - від розробки та розміщення реклами до виготовлення бейджа учасника.

Спершу ми працювали над розробкою ідеї. Основою всієї візуальної продукції повинно стати велике зображення воїна, який зосереджений і готовий до бою незважаючи на легку втому. Погляд бійця має бути спрямованим  "на глядача" і закликати до присутності на чемпіонаті. "Героєм" всієї рекламної кампанії став голова клубу "Чорна Галич" - Ярема Іванців. Завдяки студійній фотозйомці отримали  серію знімків:

зйомка у фотостудії 

В результаті
обговорення з дизайнером, аргументи "за" і "проти" фотографа та думка запрошених до обговорення "сторонніх" від теми середньовіччя людей, вибраний знімок перейшов до підготовки для макетів і поліграфії.

відібраний знімок

Поки йшла робота над макетами друкованої продукції (сіті-лайтів, білбордів, афіші та флаєра) до партнерства було залучено Львівську міську раду, Afishalviv.net, Вголос, LvivToday, Zaxid.net, ZIK, Радіо "Львівська Хвиля", От-От і майстерня друку "PrintStudioGroup". Рекламна кампанія почалася із розміщення перших сіті-лайтів та білбордів.
реклама в місті
Для пропаганди чемпіонату інтенсивно використовувалася сторінка в Facebook. Зручність цього методу полягала в оперативному отриманні від потенційних глядачів змагань відгуків чи побажань до організації чемпіонату. Сторінка дозволила більш-менш оцінити наскільки подія зацікавить глядачів.

Далі ми провели прес-конференцію. На ній були присутніми близько 15-ти журналістів: 3 радіо та 3 регіональні телеканали, інформагентства та друковані ЗМІ.

прес-конференція


До початку чемпіонату було розроблено бейджі, магнітики, футболки та подяки партнерам.
бейджі
подяка партнерам ІСБ

От так за 11 секунд можна побачити, як відбувалась 4-ох годинна підготовка приміщення для чемпіонату



На чемпіонаті було акредитовано 39 журналістів з 6 телеканалів, фотокореспонденти та блоґери.
Загалом захід відвідало близько 4 тис. глядачів. За період з 1 по 24 лютого було більше 80 згадок у ЗМІ, з них 16 телесюжетів та 15 фоторепортажів.